forum o Piratach z Karaibów
KODEKS PIRATÓW: Rejestracja: 1.1. Aby uzyskac dostep do pisania postów, zakladania tematów, udzialu w ankietach i pisaniu na ShoutBoxie, konieczna jest rejestracja uzytkowników. 1.2. Konta uzytkowników, którzy po 60 dniach od rejestracji nie napiszą zadnego postu lub nie bedą sie logowac (przynajmniej raz na miesiąc), bedą kasowane. Ograniczenia: Kazdy uzytkownik ma prawo do wyrazanie wlasnej opinii, jednak pod zadnym powodem nie moze: 2.1. Obrazac w jakikolwiek sposób innych uzytkowników. 2.2. Uzywac wulgaryzmów. 2.3. Naruszac praw autorskich. 2.4. Zamieszczac linków/zdjec/treści pornograficznych, rasistowskich i innych postrzeganych jako obra?liwe. 2.5. Propagowac treści nie zgodnych z polskim prawem. 2.6. "Zaśmiecac" forum (pisac postów nie temat, spamowac, itp.). Nie zaleca sie: a) Pisania krótkich i nic nie wnoszących postów. b) Wywolywania klótni i sprzeczek c) Pisania caly czas duzymi literami, pogrubioną lub pochyloną czcionką i stosowanie róznych kolorów czcionki bez konkretnego powodu. d) Prowadzenie swobodnych pogawedek - do takich celów sluzy PW i czat. e) Stosowanie wyliczanek. f) Naduzywania liczby uśmieszków g) Uzywania duzych obrazków w postach. h) Cytowania postów na które bezpośrednio sie odpowiada. i) Dyskryminowania opinii mlodszych uzytkowników ze wzgledu na ich wiek. Prawa i obowiązki uzytkownika: 3.1. Uzytkownik ma obowiązek uzycia opcji "raportuj", aby zglosic post naruszający regulamin. 3.2. Uzytkownik moze umieścic avatar, maksymalna waga 20KB, maksymalna rozdzielczośc, to 110x110 pikseli. 3.3. Uzytkownik moze umieścic swoje zdjecie. 3.4. Uzytkownik moze umieścic w podpisie tekst o dlugości 300 znaków i jeden plik graficzny do szerokości 100 i dlugości 550 pikseli. Ostrzezenia i kary: - Zablokowanie mozliwości pisania postów po wartości ostrzeze?: 2 - Zablokowanie mozliwości wejścia na forum po wartości ostrzeze?: 4 - Ostrzezenia wygasają po 180 dniach W przypadku kiedy uzytkownik nie dostanie informacji z jakiego powodu dostal ostrzezenie, swoje pytanie moze zglosic poprzez e-mail do administratora forum (swierczewski7@poczta.onet.pl). Odwolywanie Moderatorów 1. Kazdy uzytkownik moze zlozyc skarge na danego moderatora jezeli zauwazy nieprawidlowości w jego dzialaniach. 2. Oskarzony moderator jest zobowiązany do przedstawienia wyjaśnie?. 3. Po wplynieciu piątej skargi powolywana jest komisja zlozona z wszystkich moderatorów [z wykluczeniem oskarzonego] i admina. 4. W ciągu trzech dni od powolania komisji trwają obrady na temat postepowania odwolywanego moderatora. W glosowaniu jawnym rozstrzygają sie losy moderatora. Podsumowanie: 4.1. Wszelkie skargi, pretensje i opinie mozna zglaszac poprzez e-mail do administratora forum. 4.2. Administracja moze zablokowac dostep danej osobie do forum bez podania przyczyny. 4.3. Nieznajomośc regulaminu nie zwalnia od jego stosowania. Rejestracja na forum i napisanie chocby jednego posta oznacza potwierdzenie znajomości regulaminu i deklaracje zastosowania sie do niego. 4.4. Regulamin moze ulec zmianie bez wcześniejszej informacji uzytkowników.